Skip to main content

Projekt Aero jadra za komercialni sektor plovil

Enostaven sistem, ki ga poganja neskončna energija: Veter. Za male jadrnice in velike jahte in ter za gigantske komercialne tovorne ladje

Ali ste vedeli, da 15 največjih tankerjev na svetu onesnaži ozračje enako kot 1 milijon avtomobilov? In pa, da je 90% predmetov v vaši bližini bilo prepeljanih z velikimi transportnimi plovili? Te tako imenovane mega komercialne tovorne ladje so zdaleč največje onesnaževalke Zemeljske atmosfere. Veliko ladijskih družb trenutno išče rešitev za njihove flote. Napoveduje se, da bo Evropska komisija te ladjarje še dodatno obdavčila po sistemu onesnaževalec plača.

Poleg tega je bilo ponovno odkrito, da je neskončna veterna energija še vedno najustreznejša rešitev za plovbo po oceanih.

"Pri Mides designu imamo rešitev za kar 55% vseh obstoječih tovornih ladij (kar 92.000 jih je bilo registritranih leta 2016), razvili smo avtomatsko in zložjivo jadrovje imenovano Aero jadra. Sistem je v fazi uspešnega testiranja, dva 8m visoka jambora sta bila izgrajena iz ogljikovih vlaken. Sistem se lahko montira na obstoječa plovila in je enostaven za upravljanje, kar je zelo pomembno.", še nadaljuje Erik Šifrer, avtor in vodja projekta pri Mides designu.

Aero jadra privarčujejo enormne količine dragega in umazanega goriva ter posledično znatno zmanjšajo ogljični odtis na globalni ravni v naslednjih 50 letih.

Za primer si lahko vzamete 300m dolg tanker, ki lahko s tem sistemom privarčuje 60% nafte v smeri Severna Europa – Kitajska, kar lahko znaša tudi do 2 milijona evrov samo za gorivo! Pri Mides designu smo vložili tudi 2 svetovna patenta (v procesu) in 8 modelov zaščite z imenom Aero jadro oz. jadrna konstrukcija in Kompenzacijsko jadro.

Prednosti Aero jadra:

- privarčuje ogromne količine dragega in strupenega goriva;
- možno apliciranje na skoraj vsa obstoječa plovila;
- posledično zmanjša ogljični odtis;
- popolno avtomatiziran in sinhroniziran in enostaven za upravljanje;
- poplnoma samo zložljiv;
- ne potrebuje posebni palubnih nastavkov ali drage notranje strukture do gredlja;
- ne zavzema notranjega tovornega prostora;
- stabilen;
- tehnologija izgradnje je enostavna in lahke strukture za razmeroma nizko ceno;
- efektiven in dobro manevriran v vseh vetrnih pogojih;
- enostaven za servisiranje in vzdrževanje;
- in nenazadnje prijeten vizualni izgled;

Več o tem si lahko preberete na http://www.mides-design.si/aerosail