ACS že 13 let spleta partnersko mrežo dobaviteljev avtomobilski industriji
28. 11. 2014 | Novice
ACS že 13 let spleta partnersko mrežo dobaviteljev avtomobilski industriji Ljubljana, 28. november 2014 – Slovenski avtomobilski grozd ACS obeležuje 13 let delovanja, od kar so na podlagi lastnega znanja in z intenzivnim vlaganjem v tehnologijo in razvoj prerasli iz majhne skupine med seboj nepovezanih podjetij in institucij v tesno povezano mrežo razvojnih partnerjev večine najpomembnejših svetovnih proizvajalcev avtomobilov.
Razmere na globalnih trgih avtomobilske industrije so neizprosne in dobavitelji avtomobilski industriji se morajo vedno znova dokazovati z inovativnimi in s kakovostnimi izdelki ter rešitvami. Ključno vlogo pri navezovanju poslovnih stikov pa že vsa leta uspešno igra ACS, saj bi podjetja sama veliko težje našla prave naročnike za svoje rešitve in prišla v stik z odločevalci pri proizvajalcih avtomobilov. Pri tem se je kot zelo uspešna izkazala organizacija t. i. Dnevov slovenskih dobaviteljev, ki jih večkrat letno ACS v sodelovanju s Spirit Slovenija organizira pri posameznih proizvajalcih avtomobilov. Nedavno so se tako predstavili v Kii na Slovaškem, pred tem pa aprila v podjetju AvtoVAZ v ruskem Toljatiju in januarja v podjetju FIAT. Že lani pa so se predstavili v podjetju BMW v Münchnu in Škodi v Mladi Boleslav. Rezultat teh predstavitev je več sklenjenih poslov ali dogovorov, ki se še lahko razvijejo v poslovno sodelovanje. Slovenski dobavitelji avtomobilski industriji nenehno dokazujejo, da z inovativnimi pristopi ter izdelki uspešno premagujejo zahtevne konkurenčne ovire.
Direktor ACS Dušan Bušen je ob obletnici dejal: »Iskreno me zelo veseli pripadnost članov ter pripravljenost za spremembe. To je velika dodana vrednost za združenje, vendar nas čaka še veliko skupnega dela. Soočeni smo z izzivi preteklosti in sedanjosti, že sami dosežki trinajstletnega obdobja pa kažejo, da smo na pravi poti in da imamo prave odgovore. Zahtevne razmere nam odpirajo priložnosti za spremembe in nove rešitve, ki bodo v prihodnje še poglobile partnersko mrežo dobaviteljev, ob tem pa partnerje prepričale, da smo najboljša izbira. V krizi, s katero se Slovenija precej neuspešno sooča zadnjih nekaj let, so zgodbe o povezovanju, kot je GIZ ACS, dokaz, da zmoremo delovati uspešno doma in v svetu le, če sodelujemo in se razvojno usmerjamo. In prav to je naše poslanstvo v združenju. In na tem bomo gradili še naprej.«
Dodatne informacije: GIZ ACS, Dunja Podlesnik, T: 01 2361 735, E: dunja.podlesnik@acs-giz.si
O ACS:
Slovenski avtomobilski grozd (ACS) je interesno združenje slovenske avtomobilske dobaviteljske industrije, ki že več kot deset let vso energijo vlaga v rast in razvoj svojih članov. V preteklem obdobju smo prav na podlagi lastnega znanja in z intenzivnim vlaganjem v tehnologijo ter razvoj prerasli iz majhne skupine med seboj nepovezanih podjetij in institucij v tesno povezano mrežo razvojnih partnerjev večine najpomembnejših svetovnih proizvajalcev avtomobilov. ACS tako povezuje 61 podjetij in institucij znanja z več kot 20 tisoč zaposlenimi. Podjetja ustvarijo več kot 3,5 milijarde evrov, od tega prek 80 odstotkov izvoza. Skupaj s proizvajalcem vozil REVOZ v Sloveniji to predstavlja kar 21 odstotkov celotnega slovenskega izvoza in 10 odstotkov BDP.