DOMEL IN CULT RAZVILA VRHUNSKO SLOVENSKO ELEKTRIČNO KOLO

Podjetji Domel iz Železnikov in Cult iz Logatca sodelujeta pri razvoju električnih koles. Prvi v tem projektu dobavlja lastno razvit centralni pogon, pri drugem pa skrbijo za razvoj in sestavo koles. Kolesa so v celoti rezultat slovenskega znanja z oznako »Made in Slovenia«. 

Si želite na izlet s kolesom v hribovite predele ali bi se odpravili na daljšo pot? Preizkusite vrhunsko zmogljivo električno kolo e-Cult, katerega vozne lastnosti se uvrščajo med najboljše na svetu. Če se želite prepričati o kakovosti, v Domelu omogočajo izposojo. Na voljo so tri velikosti koles: S, M in L.  

Srce vsakega e-kolesa je motor. Prednost Domelovega motorja je v izredni zmogljivosti, saj navor znaša kar 112 Nm, ter visoki učinkovitosti, ki pripomore k daljšemu dosegu kolesa z enim polnjenjem baterije. Poleg tega v Domelu jamčijo, da bo motor deloval vsaj 20.000 kilometrov, kar za povprečnega uporabnika pomeni 10 let brezskrbne vožnje. 

Snemljiva baterija iz litij-ionskih celic s kapaciteto kar 660 Wh je nameščena v okvirju kolesa. Sestavljena je v mariborskem podjetju Comtron, kjer zagotavljajo, da bo ustrezno delovala več kot 25.000 prevoženih kilometrov. Zanjo so razvili ustrezno elektroniko, ki komunicira s krmilno elektroniko v motorju. Poleg kolesa dobi imetnik polnilec, s katerim se bo baterija napolnila v 4 urah. Baterijo je zelo preprosto odstraniti s kolesa in jo odnesti s seboj. 

Kolo E-Cult je namenjeno za različne pogoje uporabe, tako vožnji po urejenih poteh kot za lažje terene. Uporabniki so lahko starejši, ki se želijo voziti po asfaltnih ali makadamskih cestah, ali rekreativci, ki želijo prevoziti več konkretnih vzponov.

Uporabnik si lahko izbere eno od štirih stopenj električne pomoči. E-Cult lahko vozijo mladi ali starejši, ki imajo željo po hitrem in adrenalinskem vzponu, vsi, ki želijo priti višje, kot so si kdaj predstavljali, kolesarji, ki želijo s kolesom udobno premagovati razdalje, in uporabniki, ki kolo potrebujejo za vsakdanje opravke. 

V pogonu kolesa je sklopka in če vozimo brez pomoči motorja, poganjamo le zunanji verižnik, kar je enako kot pri običajnem kolesu, le da ima dodatno težo. Kolo tehta nekaj več kot 22 kilogramov, kar je celo malce bolje od tekmecev, s tem da kupec dobi trenutno enega najmočnejših pogonov na trgu, ki je med najboljših 10 po izboru kupcev v Evropi. E-Cult odlikujejo tudi veliki 29-colski obroči in močan zavorni sistem. Vilica znamke Marzocchi Z2 je posebej izdelana za uporabo na e-kolesih. Prevoženo pot in podatke si lahko ogledamo na pregledni kontrolni plošči Sigma EOX R500.  

Več o tem si lahko preberete na povezavi.

**** 

 

Nazaj