ŠTEVILNI IZZIVI PRI PREHODU NA ELEKTRIČNA VOZILA

ŠTEVILNI IZZIVI PRI PREHODU NA ELEKTRIČNA VOZILA

23. 04. 2025 | Novice

Elektromobilnost, poleg predpisov, izgradnje ustrezne polnilne infrastrukture, razvoja tehnologij in ponudbe modelov, zahteva tudi spremljanje vedenja potrošnikov. Proizvajalci vozil, njihovi dobavitelji in drugi bi morali zato dobro razumeti vzorce povpraševanja potrošnikov po električnih vozilih, vključno s trendi, značilnimi za določeno državo ali regijo.

Globalna svetovalna hiša McKinsey & Company zato od leta 2016 vsako leto na večjih globalnih avtomobilskih trgih naredi raziskavo Mobility Consumer Pulse Survey. Ta osvetljuje nekatere najnovejše tržne preobrate, vključno z vplivom kitajskih električnih vozil, značilnostmi vozila, ki se potrošnikom zdijo najbolj prepričljive, in zaznanimi ovirami, zaradi katerih se kupci obotavljajo pri prehodu z vozil z motorjem z notranjim zgorevanjem na električna vozila. McKinseyeva raziskava za leto 2025 sicer še ni dokončna, a predhodno poročilo že vsebuje rezultate in odgovore anketirancev iz Kitajske, Evrope in ZDA.

Več o rezultatih si lahko preberete na spletni strani McKinsey & Company.

**** 

Dodatne informacije: SRIP ACS+, Erik Blatnik, 01/ 236 17 35, erik.blatnik@acs-giz.si 

_______________________________________________________________________________________________________________

Avtomobilska industrija v Sloveniji prispeva okvirno 10% k bruto družbenemu proizvodu ter več kot 20 % k slovenskemu izvozu, vsi člani SRIP ACS+ pa, vključujoč vsa področja mobilnosti, prispevajo k bruto družbenemu proizvodu več kot 17 %. V slovenski avtomobilski industriji deluje več kot 100 dobaviteljev 1. in 2. nivoja in več kot 600 poddobaviteljev nižjih nivojev dobaviteljske verige. Poleg tega pa več kot 25 % vseh nagrajenih inovacij Gospodarske zbornice Slovenije izhaja iz avtomobilske industrije.

Nazaj